نویسنده,راوی:فرزام کریمی
◀️بث هارت
از همان آلبومها تا آخرین آلبومش به نام “کارزاری درون ذهنم” که در بیست و هفتم سپتامبر 2019 منتشر شده است روند یکنواخت و موفقیت آمیزی را طی کرده تا بتوان با جرات او را قوی ترین خواننده زن معاصر لقب داد و این لقب نه بخاطر شباهت فریادهای او به جینیس جاپلین و تکرار یک صدای نوستالژیک است، بلکه به زعم نگارنده این شناختنامه کوتاه او بسیاری از گام ها را حتی پر قدرت تر از جینیس جاپلین فقید اجرا میکند و معدود نت هایی را در مقایسه با جینیس جاپلین حتی تمیزتر و درست تر ادا میکند با این وجود که باید پیشرفت تکنولوژی در زمینه آهنگسازی و تنظیم موسیقی از دهه هفتاد تاکنون را هم در این امر دخیل دانست و منصفانه قضاوت نمود،او در آلبوم آخرش (کارزاری درون ذهنم) سعی کرد به زعم اکثر منتقدین بیشتر به سمت و سوی فضای کلاسیک قدم بردارد، این تعبیر نه بدان معناست که به طور کل از موسیقی کلاسیک در این آلبوم استفاده شده است، بلکه بدان معناست که از فضای کلاسیک در ترکیب با موسیقی پاپ راک استفاده شده است و از این حیث صداقت و آرامشی در صدا و اجراهای این آلبوم شنیده میشود که از صدای سرکش و عصیانگر بث هارت بعید بود!!! او را هیچگاه دخترک توسری خوری ندیده ایم که کرنش کند و در انتظار فصل سرما باشد!!! او را زنی قوی دیده ایم که سینه سپر میکند، فریاد میکشد و حقش را پس میگیرد و لذا این آرامش به زعم اکثر پیجویان و طرفدارانش نه تنها موجب شادی نیست بلکه شنیدن بث هارت آرام گویی نوعی سرخوردگی به همراه دارد….