loading

vocals : Amin Yahyazadeh
Bass : Hamid Shahcheraghi
lead Guitar : Ali Mostanbet
Rythem Guitar : Hossein Rafee Nia
Drums : Soroush Kheradmand

بیوگرافی گروه Out of Nowhere از زبان امین یحیی زاده، سرپرست گروه
از سال 2010 (1389) شروع به فعالیت خود در سبک آلترناتیو متال کردیم . اولین آلبوم گروه به اسم Man Made Disaster در سال 2013 (1392) در سبک Alt.Metal & NU Metal منتشر شد و در اون سال از طریق شبکه های رادیویی مختلف در مسکو و بوستون و لندن مورد استقبال قرار گرفت . گروه سال بعد در فستیوال موسیقی در گرجستان و ارمنستان دعوت شد ولی به دلیل مشکلات مهاجرتی و خدمتی قادر نبودیم تا دراین فستیوالا شرکت کنیم .
ازونجایی که یکی از اهداف گروه همیشه این بوده که موزیک ها به سمت موسیقی مدرن سوق داده بشه تصمیم به ساخت یک تک ترک به اسم Earworm کردیم که از المانهای Djent درش استفاده کردیم و بصورت ویدئو منتشر شد .
ترجیح میدادیم قبل از استارت آلبوم بعد که تصمیم بر این شد که تحت عنوان EP باشه , دو تا کاور از آهنگهای پاپ و هیپ هاپ معروف به سبک خودمون بسازیم و بصورت ویدئو پخش کنیم که نهایتا ویدئوهای Chandelier و Live your life از Sia و Bumfunk MCs با استقبال خوب پخش شد و بازخورد خوبی هم برامون داشت .
آخرین فعالیتی که با گروه داشتیم انتشار آلبوم EP به اسم 2031 بود که در تمامی سایتهای موزیک آنلاین پخش شد و همچنین نسخه فیزیکی واس طرفدارای هم وطنمون طراحی شد و به فروش رسید .
سبک آلبوم آخرمون Djent و Metalcore بود که تمامی تلاش بر این بود که کاری متفاوت و به روز بشه که طبق نظر طرفدارا و سایتهای مختلف که موزیک اونجا قرار گرفته بود , بازخوردی که میخواستیم و بهمون داد .
در طول این سالها با مشکلاتی که پیش رو داشتیم در یک فستیول با گروه های دیگ شرکت کردیم و اخیرا یک لایو گذاشتیم که کل آلبوم 2031 رو بهمراه یسری ترک از ساخته های خود گروه که قصد داریم تو آلبوم بعد بزاریم , اجرا کردیم .
نهایت تلاشمون اینه که بتونیم آلبوم بعدی با کیفیت بهتر تولید کنیم و بتونیم در فستیوالا مختلف در کشورهای دیگه شرکت کنیم و رو استیج بریم.

راک

2031altenativealternative metalIHT GROUPihtgroupmetal albumout of nowhereآلبوم آلترنتیو متالآلبوم متالآلترنتیو متالامین یحیی زادهعلی مستنبطگروه متال ایرانیگروه مشاوران آی.اچ.تیمتال مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --