loading

استقبال هوادارن کهتمیان در تهران و کرمانPosted by On تیر 29, 1401


گروه کهتمیان به رهیری همایون مجدزاده در بیست و پنجم و بیست و هفتم تیرماه در تهران و کرمان جشن امضا و مراسم رونمایی از آلبوم رستاخیز را برگزار کردند .
طرفدارن پایتخت نشین کهتمیان در کافه ویس به دیدار این گروه کهت میان رفتند و با خرید آلبوم جدید کهتمیان و دیگر آثاری که در قالب اکسسوری در
اختیارشان قرار داشت حمایت خودشان را از گروه کهتمیان نشان دادند.

در این مراسم فرشید اعرابی چهره نام اشنا و محبوب راک و متال ایران حضور داشت که به این رویداد اعتباری مضاعف بخشید.
از دیگر هنرمندان محبوب موسیقی مستقل ایران , اردوان انزابی پور , پویان مددی , , سلمان کردار , شهریار صیقلانی , امیرشهاب خرمی , علی یوسفی نژاد , ساسان ایزدخواست , عبدی اوحدی , بیژن مجدزاده , علی اصفهانی محسن همتی , بهاره فرهادی , سپیده گلزار و تنی چند از دیگر هنرمندان خوب راک در این مراسم حضور داشتند .

ابتدا همایون مجدزاده در کنار دیگر اعضا گروهش , مهدی تفکری ( خواننده ) , مصطفی صالحی ( نوازنده بیس ) , شهرام نادری ( نوازنده درامز ) و سعید مقدمی ( نوازنده گیتارالکتریک ) به سوالات اصحاب رسانه و شرکت کنندگان پاسخ دادند سپس با هواداران خود با عکس یادگاری و امضا آلبوم فیزیکی رستاخیز شبی بیاد ماندنی را رقم زدند.

و اما کرمانی های متال دوست بیست و هفتم تیرماه طبق قرار قبلی آمادگی استقبال از گروه محبوب خود در عمارت وزیری آن شهر را داشتند که بنا به دلایلی این دیدار به کافه هنر هتل جهانگردی شماره 2 کرمان منتقل شد و با شور و حرارت صمیمانه کرمانی ها یک شب کهتمیانی بی نظیر در خاطر اعضا و همراهان کهتمیان ثبت گردید

در این مراسم ها امیر خرازی مدیر برنامه , ایمان هژبر مدیر مدیا , و رسانه های متحد برای هرچه بهتر برگزار شدن این تلاش بسیار موثر و ارزشمندی داشتند که از ایشان و دیگر اعضا این برنامه ها تشکر و قدردانی میگردد
گروه کهتمیان در ادامه رونمایی از آلبوم خود شنبه یکم مردادماه به مشهد سفر خواهد کرد و در جمع هوادارن مشهدی خود حاضر خواهد شد..

,

Uncategorizedاخباربروزرسانی هارویداد ها

تهرانجشن امضارونمایی آلبومکرمانکهتمیانمشهد

1 Comment

  • برگزاری مراسم مایه مباهات بود. جا داره که از آقای ایمان هژبر و تیم رسانه های متحد و آقای امیر خرازی تشکر ویژه داشته باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --